fredag 25 maj 2012

långhelgledig...


Åh, va skönt väder... helt fantastiskt underbart!

Och hela trelediglöninghelg har man också framför sig... ja ja, vad ska man säga? Njuter, kan jag säga.
Just nu, väntar jag på ikealeverans... nytt vardagsrumsbord ska landa här hemma. Som kommer passa utmärkt. Det här gamla är jag så trött på... nä, in med nytt o vitt.


Blev lite annat smått och gott också, förstås. Men inte allt som jag hade tänkt. Så, självklart blir det då att åka tillbaka, snart...


Nu, iväntan på "ikeamannen" så blir det att tvätta bort pollen från balkongen och se till min lilla köksträdgård... det kommer, det växer. Ni ska få se, snart...

Ska också ta tag i mitt hemska, tråkiga och förfärlilga skafferi. Som jag typ har låtit bara vara... det är en massa kolhydrater där inne, som bara har blivit stående och inte blivit uppätna. Så, idag blir det bort, bort med dom... In med nytt och fräscht, där.

  

Så det här, det kommer definitivt åka ner i den svarta sopsäcken...
(kasta mat??? nä, det är gammalt också)


Nu blir det lite röj här hemma, sen ut och lapa sol...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar